GulcanYvz canımm bana da doktorum kilosu gayet güzel ilerliyor dedi, az mu sizce hocam diye sorduğumda. Hatta 2500 gram üzerini normal ağırlık kabul ediyoruz aşağısı düşük kilolu ağırlık diye geçer. Doğuma kadar 3000 olur oda gayet ideal dedi. Bence çok iyi yapmışsın başka bir doktora da görünerek. Direk sezaryenle alalım diyen doktorlara sinir oluyorum boş yere panik ettiriyorlar bizi