Kızlar 34+4 üm erken doğum riskim hep vardı ilaçları bıraktık doktor bugn baktı bebek baya baskı yapıyor dedi çatı kontrolü için ebeye yolladı açıklık yok dedi ama akşamdn beridir ne zaman lavaboya gitsem akıntımda hafif kırmızılık görüyorum bu nişan falan mı yoksa kontrol sırasında zorladğı için mi oluyor bilen cevap verirse sevinirm🙏🏻🙏🏻