Mumuymom Ebru222 evet öncekilerden daha farklı güya ikinci trimesterde azalır diyor doktorlar.Adım atarken bile zorlandığımı fark ettim bugün kasıklarımdan bişi batıyor gibi
Ebru222 Mumuymom benimde öyle. Ve bariz ağrı acaba bebek yukarı cikiyormu diye anlayamadım. İnşallah durumları iyiyse de hicbirsey skinti değil