12 gün önce belden uyuşturmalı sezeryan oldum bende aklıma geldikçe kötü oluyordum hiç yapamayacakmışım gibi geliyordu ama hiç kendinizi korkutmayın.Ben hangi ara oldu hangi ara bitti anlamadım bile. Belden yaptıkları iğneyi fark etmedim bile ondan sonra her yerim uyuştu zaten hangi ara kestiler hangi ara çocuk cıktı anlamadım hiç korkmayın arkadaşlar birşey yok.Ilk kalkış biraz zor oluyor ama ne kadar çok yürürsen o kadar çabuk toparliyorsun. Zaten ağrı oldukça da ağrı kesici yapıyorlar. Şuan 12 gün oldu ben kalkıp herşeyimi kendim yapıyorum artık evde tekim