Gizemre1010 Doğuma az kaldı ama hala isim bulamadık kızlar sizler neler koydunuz Öneriniz varmı ???😍😘
Bush Gizemre1010 cengizberk kuzum bizim minnagin adi 💕 bugra isminide cok begeniyorum ama cengiz ile yakistramadm bi turlu kaldi o yuzden 🙁
Busraknnogl Benim daha cinsiyet belli değil ama bir kaç tane isim beğeniyorum ben Ömer asaf- Ali asaf - Muhammet rüzgar 🤗
FundaMuminCoskun Benımde oğlum olacak cok eskıden berı eşimle istedgımız bi isim vardı ve dun oglumuz olacagını ogrendık hayalımız gerceklesti biz oglumuzun adını Umut Efe ❤ koyacagız