Zirzig aynen canım ama senin gidip söylemen lazım e nabızdan ya da başka bir kurumdan senin hamile olup olmadığınla alakalı bir bilgi düşülmüyor iki ayda bir ayda bir artık sağlık ocağına kalmış gebe izlem dedikleri rutin kontroller yapılıyor tetenoz aşısı gibi bebeğin kalp atışlarını dinliyor kullandığın ilaçları not ediyorlar kan ölçümlerin yapılıyor tansiyon şeker kilo ölçümleri falan