Tahmınen nisan ayına gelıyor dogum
Gamzelinur 5+2 benimde 😊 ayın 20 sinde kontrolüm var keseyi göreceğiz inşallah bakalım 😊
Aynıyız
5+5 iz biz de. 9 nisan gösteriyor ama sezaryen olacağım için daha erken olabilir