Ben özel bir tıp merkezinde yaptırdım canım 20₺ bir ücret aldılar benden sadece. Sonrasında da şekerimin olduğunu öğrendim. Dikkat ediyor, diyet yapmaya çalışıyorum şuanda. Eğer senin de ailende şeker hastalığı olan insanlar varsa mutlaka yaptır bence. Benim babamda, halalarımda, büyükannelerimde hep şeker vardı. Yaşım genç olduğu için çıkmaz sanıyordum ama çıktı işte. Üstelik öyle şekerli yiyeceklere karşı bir düşkünlüğüm de yoktur yani, genel olarak hemen kesilirim tatlılardan.