Meryemsare Bazen 50 nin üstünde çıkıyordu doktor 1 hafta sonra gene gel dedi sadece kalp atışında bi sıkıntı var sence
1kedili1bebeklianne Kalo atışları iyi duruyor bişey olsa doktor zaten bırakmazdı canım beni bu sancılarla 3 hafta zor beklettiler en son dayanamadım doğuma aldılar
Meryemsare 1kedili1bebeklianne benimde sancım oluyo kaynanamgil normaldir diyerek daha çok sinirlerimi bozuyorlar onların umrunda değil çünkü
1kedili1bebeklianne Korkma bol bol dinlen ve sıcak duş alma ılık al kesinlikle yorulma çünkü sancıların gerçekten düzenli
ErvK Meryemsare normal olması gereken aralıklarda görünüyor ama doktor değiliz sonuçta canım sen canını sıkma bazen makineler bile hata yapıyor ayrica zaten cok ciddi bisey olsa yollamazdi yani
1kedili1bebeklianne Bi risk görürse serum ve nidi card turuncu bi hap bunlara başlar tedavi olarak sen çok ağrın olursa mutlaka git doktora geçer diye bekleme
pptya01 Meryemsare ben 27 den sonra girmeye başlamıştım çok yoruluyordum ve stresli bi işte çalışıyordum kasılmalarım ağrılarım oluyordu ama doğum olmadı inşallah sizin de olmaz
ikincikezanne- Meryemsare Haftan cok erken kuzum sancilarinda var ciger gelistirici falan vurdu mu doktorun bebek icin .? Sürekli yat dikkat et kendine asla yorulma