ZeynepKarataTeytey Selam kızlar 37. Haftadayım bugün tansiyonumu ölçtüğümde ilk kez 15/8 çıktı normalde hep düşüktür tansiyonum.başımın sağ tarafı da şiddetli ağrıdı benim gibi aynı sorunu yaşayan oldu mu bunarqda ben limon suyu içtim geçmezse hastaneye gidicem
Tugraninannesi ZeynepKarataTeytey tansiyon yüksekliği gebelik zehirlenmesine yol açıyor dr a gitmeni tavsiye ederim bi idrar tahlili yapsınlar idrar da protein çıkacak mı baksınlar
ZeynepKarataTeytey Tugraninannesi Onu duydum evet ama benim ilk kez oldu her zaman gebelik zehirlenmesi olmayabilirmiş tansiyon yüksekliği birde her zaman yüksek çıkarsa genelde olabiliyormuş Pazartesi kontrolüm var bakalım doktor her gittiğimde ölçtürüyor inş çıkmaz ondan