Fatmaayhan Merhaba arkadaşlar ben 34 haftalık hamileyim iki gün önce karın kasilmasi ve sancı sikayetiyle doktora gittim nst de sancı çıkmadı idrarda enfeksiyon var dedi . Bu sorunu yaşayan var mı aranızda doğum da sıkıntı olur mu