Selam kizlar. Sizde de oluyor mu yaaa hastaneye gidip ultrasonda bebegi görmeyince ozleyip kafanızda bir sürü şey kuruyor musunuz ? 🙄 En son 9 haftalıkken gittim şimdi 11.haftamdayim merak ediyorum aceba nasıl diye. Sürekli de gitmek istemiyorum malum koronadan dolayı evden cikilmiyor. Haftaya 2li tarama için gidicem. Sizde kendinizi kuruyor musunuz aceba iyi midir kötü birşey olmamıştır vs gibi. Malum çevrede birçok kişiden duyuyoruz bebeğin kalbinin durduğunu Allah korusun. Böyle birsey olsa belirti vs olur herhalde dimi ? 🙄🙄