Mervesrfl en başından beri Aylin hanıma gidiyorum. Tercih sebeplerim çalışma saatlerinin çok esnek olmasıydı. Akşam iş çıkışı gidip muayene oluyorduk. Çok da ucuz olduğunu düşünmüyorum. 4200 tl az bir para değil. Ben her gittiğimde 15 20 dkdan önce çıkmıyorum. Bebeğimi anlatıyor, bebeğimin yaptıklarına gülüyor eğleniyoruz, yorum yapıyor, sorularımı cevaplıyor. Benimle ilgileniyor vs. Güzel bir muayene geçiriyoruz. Ama tabiii memnuniyetsiz olanlarda varmış. Birşey diyemiycem 😕