14 hafta civarında cinsiyeti söylenebiliyor ama bazen bebişler saklıyor 😊 İkili testte ilk bebeğim için organ taraması da yapılmıştı ense kalınlığı ve burun kemiğine bakılmıştı. Belki doktordan doktora değişiyordur. Ufak bir detaylı ultrason gibiydi bizimki. 21. haftada aşırı detaylı olarak büyün organları incelendi. İkili test sonucuna göre gerekli ise amniosentez yapıp bebeğin down sendromlu olup olmadığı kesinleştiriliyor diye biliyorum.