Gizemito Neefeess Hoş geldin 3. trimester dönemindeyim 🙄 Ağırlaştım, sık idrara çıkıyorum, iştahım bir açılıyor bir kapanıyor anlamıyorum 🤷♀️ Sıcaklar bunaltıyor 🤦🏻♀️
Betulfatih Neefeess Valla bizde 30 haftaligiz ve zan sanki durmuş geçmiyor sicaklardan bunaldik son 3 aylık dönemde gebelik kasintimiz basladi. Dün geceden beride kasık ağrısı ara ara yaşıyorum nefesimde kesiliyor nasıl gececek hiç bilmiyorum şu sıcaklar bitseydi de rahat etseydik😕😕
Cansu321 Neefeess bizde 32 haftalığız ve biran önce 39 ları görmek istiyoruz sıcak bi yandan mide yanması bi yandan gece artık uyku girmez oldu gözüme tuvalete gitmekten 😂 sağlıkla hayırlısyla gelsin yavrularımız inşallah 🤲🏻
ZeynepAda33 32.haftadayız ben de kendi çok ağırlaşmış ve yorgun hissediyorum.Ara ara agrılar ve sancılar oluyor.Tuvalet sıkıntısından ben de çok muzdaribim😞İnşallah bu günleri atlatır sağlıkşa kavusuruz bebişlere
Tatlisannedilekk Neefeess 32+3 artık vakit gelsin hemen doğurayım istiyorum. Kasılmalarım sancılarım arttı, sırt bel ağrısından duramıyorum, uykum var ama uyuyamıyorum, sürekli tuvaletteyim, çok halsizim ve çabuk yoruluyorum
Betulfatih Gonay Şuan duş aldım bildiğiniz tam sezeryan kesim yeri şişmiş bayağı bizim yaramaz kivimjz baş aşağıya dönmüş sanırım oda çok ağrı yapıyor canım.
Ravzanurmom Neefeess 30+5deyim sık idrara çıkma nefes darlığı gece uyuyama gibi gibi şeyler ama bebisim için değer 🥰😊
S-e3506 Neefeess 34+1haftalığız çok ağırlaştım yattım zaman zor kalkıyorum sıcaklar bunaltıyor hayırlısıyla sağ salim alsaydık yavrularımızı kucağımıza 🤗
Neefeess Kızlar birde malum koronadan dolayı yürüyüş vs de baştan beri yapmadım sanki iyice hantallaştım 😭 zaten idari izinliyim 32 den sonra da izne devam etmek istiyorum allah nasip ederse tabi çünkü çok arttı yaşadığım il de vakalar 😭 sağsalim kucaklarımıza alalım minnoşları 🙏
anilece Neefeess bende 32. HAftada iznimi kullandım. Covidden dolayı riske atmak istemedim. Hayırlısı ile kucaklarımıza alalım da bebişlerimiZi inşallah 🐣 artık doğum sonrası biraz daha çabuk işe başlayacağız fedakar anneler olarak napalımm şu zamana kadar geldik çok şükür hastalıksız. 😌
Shr1530 Bende 32+3 teyim nefes darlığım var sık idrar ve bitmek bilmeyen sıcaklıklar beni mahf etti sanırım ağır oluyorum artık oturunca uzanınca kalkmakta zorlanıyorum sağlıklı olsunda bebişlerimiz inşallah biz katlanırız bu durumlara
durununannesii Neefeess 31. Haftadayım bebeğin hareketleri 2 gündür azaldı kızlar aynı durumu yaşayan var mı
Neefeess durununannesii benim günü gününü tutmuyor ama eskisi gibi tekme değilde germe yapıyor daha çok dizinde öyle mi