Kızlar 6 haftalık gebeyim aşılama ile kaldım keseyi gördük geçen hafta ama bugün sabah bir uyandım adet olmuşum gibi aşırı bir kan kıpkırmızı o korkuyla hastaneye gittim beta 11445 çıktı idrar verdim ama kanamam olduğu için mi neden doktor idrar yolu enfeksiyonu gibi ama yarın sabah tekrar bakalım dedi çok korkuyorum keseye baktık duruyo vajinal ultrasonda var mı başına böyle bişey gelen ya da fikriniz nedir