Ceyceytuna Devlet hastanesinde sezeryan olan arkadaslar nasil gecti dogumun baslangici ve o surec ilk dogumum ozelde oldu sezeryan di devlette ne bekliyo beni hersey ayni mi olucak cok meraktaym haftaya@ carsamba gunu dogum icin gun verdi doktor
Piyenses1111 Ceyceytuna yaaa bende çok kararsızım yaaa ama her devlet de bir değil bazısı iyi bazısı kötü valla karmakarışık oldum bende 🤷🏻♀️🤷🏻♀️🤷🏻♀️ İlkine özele gittim özelde doğum yaptım şimdi kontrollere özele gidiyorum bazen devlete bizim burda farabi var testler de bedava yapıyor ama doğum için bilemiyorumki normal yapan hemen ertesi gün çıkıyor acaba öyle mi olur Ordada bigünmü kalınır ikimi bilmiyorum
Kader13 Ceyceytuna bütün takibim devlette olmasına rağmen devlet beni sezeryana almadı hatta zorunluydu. gittim son gün özelde yaptım iyikide özelde olmuş mahremiyete o kadar önem veriyolar ki kapını dahi çalmadan laps diye girmiyolar. Ameliyat hanede bile kimseyi görmüyosun kimsenin bağırış çağırışları yok. Odanda teksin kafan rahat istediğini yapıyosun başkasının refakatçisi çocuga bakacakmı yaklaşacakmı sıkıntısı yok miss valla. İyikide devlette yapmamışım. Başkasıyla aynı odada kalmak benı çok tedırgın edıyodu.
Ceyceytuna Piyenses1111 valla o konuda metak ediyorm gercektn bende 3 gunyatan biliyorm normal dogrup neye gore yatiriyolar acaba hastane hastabe fark ediyo sanirim
Ceyceytuna Kader13 ayni oda da kalmiycam kimseyle bizim hastane ozel gibi odalar tek kisilik ama ozenli olurmu hemsireler diye dusunuyorm