Aleyim_44 Kızlar malatya eğitim araştırmasında sezeryan doğum yapan anneler memnun kaldınızmı ben 2.gebeliğim oraya gitmeyi düşünüyorum ama bi yandan devlet hastanelerinden korkuyorum.
Hifask44 Aleyim_44 devlet hastanesinden neden korkula ki bende onu anlamadım olaya şöyle bakın devlet hastanesinden korkulacak olsa onca para saçtığımız özeller en ufak sorun da devlet hastanesine postalamaz naçizane fikrim
Malatya444 Aleyim_44 ben orada muayeneye dahi gitmedim ama çevremden duyduklarim herkes memnun ama ben güvenemiyorum
Sevilayyy Malatya444 mayısta gelinimiz dogurdu gayet memnundu ,benimde önümüzdeki hafta ici inşallah bakalim nasil olucak
Malatya444 Sevilayyy sağlıklı sıhhatli dogum nasip olsun insallah canım. Doğum yapınca bizide bilgilendirmeyi unutma. Senin ki sezeryan mi olacak
Avgul Araştırma hastanesi derken diş hastanesinin oradaki yeni açılan hastanemi acaba sadece çocukla kadın Doğum olan arkadaşlar
Avgul Anladım ben Malatya’ya geçen sene taşındımda karıştırıyorum diğer hastaneyle oraya kontrole gittim hem çok temiz hemde güzel ilgileniyorlar çok memnun kalmıştım eğer doğumumu Malatya’da yaparsam kesinlikle orada yapıcam
Avgul Hifask44 bende anlamıyorum aslında özel hastaneler daha tehlikeli isimleri tehlikeye düşmesin diye çoğu şeyi saklıyorlar benim Ananem bi gece hastalandı almadılar hayati tehlikesi ve diye devlet hastanesine gönderdiler kadın sabah eskisinden daha iyi oldu ben ilk doğumumu devlette yaptım çok memnun kaldım ikinciside inşallah devlette olucak
Gecemavisi Hifask44 devlet hastanesi dekar çok kötü hiç bakmıyorlar bile olumsuzluğa sevkediyolar maalesef asla tercihim değil devlet
Hifask44 Avgul bende ilk bebeğimi devlette doğurdum nasip olursa ikincisi de devlette olacak bazen özelde bile öyle ilgi olmuyor
Malatya444 Ben sevmiyorum devleti iki kere kanamam oldu gittim ikisindede ilgilenmediler şans meselesi ben iyiye denk gelemedim demek ki. Şuan ki hastanemden de dr danda gayet memnunum
Hifask44 Malatya444 elbette şans meselesi olabilir bende özelde dilim yandı belki özeldeki doktorum yüzünden çocuğumu da kaybedecektim size tavsiyem özellere güvenmeyin üniversite hastanesini tavsiye ederim