Hanımlar 29. Haftadayım. Sabah felaket boğaz acısı, sağ nasal boşluk yanma ve sızısıyla uyandım. Aşırı yorgunluk ve midemde garip bir bulantı hissiyle günü geçirmeye çalışıyorum. Temaslı mıyım hiç haberim yok, kimseyle görüşmedim o şekilde. Yaşadığım şehirde test yapmayıp eve gönderiyorlarmış ama gebelik durumunda nasıl oluyor bilmiyorum. Eşim de sağlıkçı ama korona alanına girmektense birkaç gün evde beklememi istiyor bense gebelikten yana korkuyorum. Nasıl bir yol izleyebiliriz lütfen tecrübesi olanlar fikirler verin, gerçekçi olan her yoruma açığım. Ama hayali senaryolar korkutucu olabilir. Ne yapacağımı bilemedim. Birkaç gün şikayetim hala devam ederse Bebeğimin sağlığı açısından geç kalmış olmaktan korkuyorum.