Tugce28 Senanur6079 normal gebelik belirtisinden bi farkı olduğunu düşünmüyorum sadece çatlatma iğnesi mi oldun canım
Tugce28 Senanur6079 ben sadece klomen kullandım bendede belirtiler vardıda bu sabah test yaptım negatif
Tugce28 Senanur6079 bende batma var sadece mide bulantısı yok zaten idrara çok sık çıkarım onu saymıyorum 😢
Senanur6079 Bende mide bulantısı hafif var normalde bende çok sık çıkıyorum idrara ama bu ara dahada sıklaştı