Doktorumla normal doğum planlıyoruz. Tabiki o an benim ve bebeğim için hangisi sağlıklıysa o yönde hareket edilecek.
- hafta içerisindeyim doktorum
✅Squat hareketleri yapmamı
✅Pilates topum varsa onunla hareket etmemi
✅Orta tempoda yürümemi
✅Merdiven inip çıkmamı
✅Perine masajına başlamamı önerdi.
Ben ayrı olarak hurma tüketmeye başlayacağım.
Sizlerin doktorları bu konu hakkında neler söyledi annişler?