İlk gebeliğim ama 17. Haftadan beri kendini hissettirmek için elinden gelen her şeyi yapıyor ☺️ 30. Haftadayız hala aynı kıpırdaklığımız üzerimizde, kundak battaniyelerden, tulumlardan aldım ama sanırım bu hareketli kızçeye hiç birini kullanamayacağım 😊 şimdi bütün yaramazlığını yapıp acaba doğumdan sonra uslanır mı diye pozitif düşünmeye çalışıyorum ☺️☺️