Hilaldefne10 36+6 gebeyim. Doğum belirtim nasıl olur, nasıl doğum yapacağım merakla bekliyorum :) Sizlerin doğum belirtisi neydi?? Yardımcı oluruz belki birbirimize
Meriwa Hilaldefne10 39 dayım bugun sordum ayırt edersiniz korkmayın dedi 😄 bel kasık ağrısı olucak yarım saatde 5-10 sn sürcek zaman azaldıkça sancınız uzuycak dediler canm ama doğurma evresi sezeryana gidiyo benim sanırım 😄