Elifecrinmurat 38+2 yarın kontrol gidicem. Çokk heyecanlıyım catı muaynesı yapıcak. NASIL OLUYOR. acıyormu. Sonradan kanama oluyomus dogrumu kızlar
Fyzarsln Elifecrinmurat kız ne kanaması. Hiç bişey hissetmedim bile. 3 saniye falan sürdü. Sakın kendini kasma. O zaman acıyabilir
1PrensAnnesi Elifecrinmurat yok ya hiç acımıyo kendini kasma ama kanamada duyduğum kadarıyla çok nadir görülüyo ben 4 kere çatı muayenesi oldum hiç kanama acı yaşamadım
SerpilCan Elifecrinmurat ben pazartesi 38+1 de oldum korkudan ödüm kopuyordu o kadar korkunc bişey değilmiş anlık bir acı ben daha doktora sen git kadın biri gelsin yapsın diyene kadar o muayeneyı bitirmişti bile 🙈 sonrasında da kanama falan hiç bişey olmadı gerçi benim bebek hala yukarıdaymıs ondan olabilir 🤷♀️
Hayat_06 Elifecrinmurat kendini kasmazsan acımıyor canım bana da kanama olabilir nişan gelebilir dedi pazartesi sabah yaptı muayeneyi ne kanamam oldu ne nişanım geldi
Dilos1645 Elifecrinmurat benim ilk catı muayenemde doktorumda uyarmıştı hafif lekelenme olabilir panik yapma suyun sancın gelirse gel hstaneye dedi ama maşallah lekelenme olmadı.arkadasım catı muayenesinden üç gün sonra nisanım geldi dedi doktorumun lekelenme dediği heralde nisan dedim ama gelen giden olmadı
Yelar 38+3 teyim 3 kere çatı muayenesi oldum. 2.den sonra kanamam oldu ama 2-3 kere az az tuvalete gittiğimde geldi sadece sonra geçti. Diğerlerinde kanama da olmadı. Korkacak hiç bir şey yok 3-5 sn.lik bir şey😉
ozgeaa 37+2 de oldum çatı muayenesi bebek kanala inmemiş ve çatım biraz darmış. 38+2 de tekrar bakıcak açılma olmazsa sezaryen günü vericek. Elini birden sokunca ben bi irkildim ama fena değil çokta acımıyor