Bugün kontrole gittim 38. Haftamdayım , dün gece korkudan uyuyamadım ama hiç korkulacak bişey değilmiş çatı muayenesi oldum İlişkide zorlanan ben hiç zorlanmadım. Tavsiyem sakin kalıp nefes alıp vermeniz. Benim doktorum erkek olduğu için utanıyordum ama üstünüzü örtüyorlar ve doktor hiç bakmıyo jel sürüyo ve bi kaç sn sürüyor o kadar