Hangi bölgelerin kaşınıyor canım 3 gündür bende aynı sorunu yaşıyorum. Dizkapağımın aralar, bacak arkalarım, kollarımın alt tarafı, göbek yanlarım.. iki gece acile gittik karaciğer enzimlerine baktır mutlaka. Bende heeerşey normal çıktı. Bugünde cildiyeye gittim gösterdim. Bunun tedavisi iğne diyor ama 38+4 olduğum için yapamıyoruz. Hap var ama çoook zorda kalmadıkça kullanma dedi. Bir krem yazdı sabah akşam kaşınan yere sür dedi. Kaşındığında direk ılık duş al dedi. Ilık duş beni rahatlatıyor. Ve sana tavsiyem tutabildiğin kadar tut kendini. Ben kolu kaşıyınca bacak ayak hepsi birden kaşınmaya başlıyor tetikliyor kendini. Kaşımakta haz veriyor zaten. Geçmiş olsun diyeyim