Kadriye42 Bugün 36 olduk çok şükür herşey gayet sağlıklı güzel geçiyor sizin ne kadar kaldı güzel anneler 💕
cocukgelisimcianne_ Kadriye42 37+1 geçen hafta 36 da nerdeyse kavuşuyorduk ama çok şükür düzene girdi tekrar sıkıntılar bakalım kavuşma zamanımız yarın belli olacak inşallah herşey yolundadır
Kadriye42 ElifOncul ayyy çok heycanlı rabbim sağlıkla kucağına versin inşallah normal doğum mu sezeryan mi canim
ElifOncul Kadriye42 eveeet çook heyecanlı haftaya bugün kucağımda olacak inş güzel kuzum 😍🐣 zorunlu sezeryan canım.. Allah cümlemize sağlıkla nasip etsin ❤️🙏🏻
Kadriye42 Zeynepekr senin epey varmış canim keyfini çıkart son zaman çok heycan panik nasıl gelecek nasıl olacak telaşı geliyor insana 😁
Zeynepekr Kadriye42 Tutamıyorum zamanııı 🎼 Öyle yapıyorum . Bütün hamilelere sağlıklı sıhhatli doğumlar 🎗
Kadriye42 ElifOncul insallah hiç ağrın sızın olmaz hiç hissetmezsin birseyi canim bebişi kucağımiza alınca herşeyi unuturuz insallah ❤
ElifOncul Mstpnr skolyoz hastalığım var belimde platin var o nedenle zorunlu sezeryan olmam gerekti ☺️