The0000 valla canım dediğim gibi ben öğrendiğimden beri Kadir beye gidiyorum hiç bi sorun yaşamadım muayene ve doğum ücretide çok uygun mesela daha önce egepole gittim ama hiç memnun kalmadım ve Allah düşürmesin bir daha asla gitmem insana para gözüyle bakıyorlar kötü yorum olduğu gibi olumlu yorumlarda var git dene zararlı çıkmazsın beğenmezsen ilgiyi gitmezsin