Kiraz1234 Gerçekten bu kadar sert çıkacağınızı bilsem hiç yazmazdım tek amacım yardımcı olabilecek bi kaç insanla konuşmaktı hakkınızı helal edin,belirttiğim gibi çok sıkıntılı günler Yaşadığım için Yine tekrarlanmasından korktum.Allah razı olsun hepinizden
zynb_ozkn Kiraz1234 canım insanlar böyle biri bişey yazsında biz de onu hep bberaber yargılayalım diye beklerler sen sıkma canını
iremgun Ozgecetindag doğrudur belki yanlışım vardır doktorumun söylediği bilgiyi aktardım aslında ben de sadece. 10gün sonra kontrolüm var mutlaka soracağım bunu teşekkür ederim bilgilendirdiğiniz için :)
Kiraz1234 Ozgecetindag özge hanım bende şimdi öğrendim tek hamileliğe bakılmadığını,düzensizlikte bakılan ilk şeylerden biri betaymış. Çok teşekkür ederim
iremgun Kiraz1234 çok geçmiş olsun rabbim tekrarını yaşatmasın. Toplumumuzda bekarlık ve hamilelik kısmı malumunuz pek yan yana gelmez yani bize göre yanlış bir olaydır. Tabiki yine de böyle sert yazılar yazdılarsa hoş değil yorumları okumadım çok fazla. Neyse siz fazla takılmayın yorumlara. Geçmiş olsun, şifa görün en kısa zamanda inşallah.
Ozgecetindag Kiraz1234 evet canım genel kan sonuclarının adı beta diye geciyor bi kadın doguma gittiğin zaman bekarda olsan gerekli gördüklerinde betahcg üzerinden kan alarak kontrolleri yapıyorlar bu kişinin hamile olup olmaması ile alakalı değil yanlıs bilgi edinmiş bircok arkadas burda :)
Aysesen80 Kiraz1234 ilişkide yasayabilirsiniz bu sizin hür iradeniz kimse karisamaz.. ama hamile degilsiniz