ayse98 bende öyle korkuyordum ebe bana hastanede kullanılan paketli bi bez verdi bunu iç çamaşırına koy dedi bu birden ıslandıysa tamamı o senin suyun gelmiş demektir dedi ama yavaş yavaş ıslanıyorsa sıkıntı yapma dedi bu bezi çöpe atınca da herhangi temiz bi bez gibi bişey fln da koyabilirsin demişti o şekilde anlarsın dedi