Gonay
Bizde 30 haftalık olduk, ve dün geceden belli öyle kasık ağrısı yaşıyorum ki çok feciyim. Doktoruma sordum magnezyumunu aksatma çok olursa parol al dedi. Ama şu saat olmuş hala ara ara oluyor yani acaba enfeksiyon falan mı olduk kasiklara vuruyor anlamadım😕😕😕