Gulkar canım ben jel kullanıyorum, hafta da bi kez de garnier in üçü bi arada maskesini yapıyorum, e cilde hiç bi şey sürmeden nasıl temizliyceZ şampuan da kullanmayalım o zaman, e güneş kremi de kimyasal, el kremi de öyle en büyük kimyasal makyaj ben makyaj yapan biri değilim ama makyajsız kız görmüyorum. Yani içeriklerini oku iyi ürünler kullan ben sıkıntı olcanı düşünmüyorum