busra1708 Merhabalar. 29.haftamdayım ve mide yanması yaşıyorum. Doktorum bugün rabby d diye bi ilaç verdi. Gebelikte kullanılmaması gereken bi ilaç olduğu yazıyor normalde. Aranızda bu ilacı kullanan var mı
[silindi] busra1708 Mide koruyucu için verdi doktorum canım yanması için gaviscon şurup verdi cok etkili
Zeynepekr busra1708 Mahvoldum mide yanmasından 26+5 olduk bizde. Ama ilaç vs kullanmıyorum geçer inşaallah ☹️
busra1708 [silindi] evet bana da koruyucu olarak verdi başka da bişey vermedi nasıl olacak anlamadım 🤷🏻♀️
[silindi] busra1708 Rica ederim ben kullanıyorum henüz 17 haftalığım ama arada yaşıyorum mide yanması 😊
busra1708 Zeynepekr valla ben de çok direndim kullanmamak için, en sonunda bugün öyle bi zorlandım ki bi tane ilaç almak zorunda kaldım. Doğal şeyler denemeye çalışacağım bide 🤷🏻♀️