Ya kızlar 11+3 gebeyim bulantım geçti dedim kusmuyorum artık rahatladım dedim sabahtan beri yiyorum kusuyorum yiyorum kusuyorum kafayı yicem kahvaltı yaptım çıkardım öğlen makarna yaptım yedim çıkardım az önce elma yedim yine çıkardım napıcamı şaşırdım öğürmekten boğazım acıdı 🤦♀️