HGa ittiriyordur ayaklarıyla 😂başka bir rahatsızlığın yoksa normal canım bende nefes darlığı çekiyorum diyaframımız ezilip büzüldüğü için 😣mesela ben ağrımın büyük kısmını solumda hissediyorum beneğim hep solumda çünkü baskısıda orda seninki belki sırtına doğrudur sırtında daha çok hissedersin ağrıyı zaten karında gerilme olduğu sırt bel ağrıları yaşıyoruz malesef