Herkese merhaba hamileliğimin 13. haftasındayım şuan ve 7. haftamdan itibaren hayat zindan olmuştu.1 haftadır tam düzeldim kusmuyorum derken dün akşam ölüyorum sandım.Akşamüstü çorba içmiştim gece rahatsız etmesin diye ama yatmaya yakın mahfoldum hepsini çıkardım arkasından rahatlamak için soda içtim onu da çıkardım.Yattım yine bi bulantı geldi su içtim o da durmadı midemde biraz kraker yiyeyim dedim onu da çıkardım afedersiniz böyle 2 saat boyunca gittim geldim en sonunda boğazımı hissetmiyodum acıdan ve az bişey kan gelmişti kusarken.Benim gibi olanlarınız var mı aranızda şuan karnımın açlığını hissediyorum ama korkuyorum dün akşam gibi olmasından yarın doktor kontrolüm var tecrübeli olanlar doktordan bulantı için ilaç istemelimiyim?