İyi günler Bugün ikili tarama sonucum çıktı. Yaş riski 1/868, kan değerlerime göre 1/55 yaş ile birleştiğinde Kombine risk 1/409 çıktı ve Yüksek risk olduğu için doktorum anne kanında fetal DNA Testini önerdi böyle bir durumla karşılaşan oldu mu? Ben bu tip durumlarda amniyosentez ile bebeğin bulunduğu sıvıdan örnek alıp alıştırıldığını duymuştum