buss_95 32 de çalışabilir alıp 37 de çalışamaz aldım ancak rapor da başlangıç tarihi yaziyo ama bitiş tarihi yok sizinkiler de yazıyor mu
Dilos1645 buss_95 bitiş tarihi yazmıyor başlangıç tarihi yazıyor bende de.sadece tahmini bebek dogum tarihi yazıyor.cünkü bebeğin ne zaman dogacagı belli degil.dogum olduktan sonra verilecek raporda bitiş tarihi yazar
Bilgemert @buss_95 doğumdan sonra doğum sonrası raporu alacaksınız bebek doğum tarihi olan o raporda bitiş tarihi yazacak. Dogum sonrasi raporunuda mutlaka is yerinize verin.
buss_95 Bilgemert çok teşekkür ederim bu raporun fotografini çekip gönderdim muhasebecimize diğer raporu da alınca doğumdan sonra görürsem daha iyi olur ozaman
Gizem9093 Benimde merak ettiğim doğumdan 2 ay önce izin kullanmayıp o izni doğumdan sonra kullanabiliyoruz değil mi? Bide kaç haftalıkta rapor almak gerekiyor normal bi hamilelikte
Aysesen80 Gizem9093 2 ayin sadece 5 haftasini erteletebiliyosunuz. 32 haftada calisabilir raporu aliyorsunuz 37.haftaya kadar calisma hakkimiz var sonra izme ayriliyosun o 5 hafta dogum sonrana kaliyor