Kubraadmr KubosM inşallah inşallah ama gittiğim doktor çok içimi rahatlattı bu şekilde ense Kalınlığı olup korkacağımız durum olmadı falan dedi şimdi gözüm kan sonuçlarının çıkmasında
Kubraadmr KubosM ayın 18de çıkıyor canım inşallah merak edip düşünmen de çok sağol güzel kalbinizi buradan hissettim
KubosM Kubraadmr Canım bu süreçte insanın kafasına bir şey takıldı mı inan hic gitmiyor. Bu şekilde birbirimize destek olmamız lazım ne hissettiğini hissediyorum elimden keske daha fazlası gelse 🌸