Nadiscim Haftama yeni girdim ıkı gün once ntsmde sancım 25 düzeyinde gözüküyordu doktor iyi sorun yok dedi ama 25 civarı sancım oldugunu mu gösteriyor yoksa sıfır sancı olarak mı gözüküyor
kedilervekaranfil Nadiscim bebek hareketleri zaten 20’lerde çıkıyor sancınız varsa bile yok denecek kadar azdır ama bence karnınıza bağlanan ip bir tık sıkı bağlandığı için bebek hareketleri 25’lerde ölçülmüştür.
Nadiscim kedilervekaranfil evet ya hemşire kız sıkı bağladı yani resmen karnımı sıktı o lastikle ondanda olmuş olabılır