Ayseozmenucar Slm 9 haftalık bebişimin kalp atışını yeni duydum çok güzeldi😊sizlerin ilk kalp atışı kaç çıktı hanımlar ?
Hatice_oktay Ayseozmenucar daha önceki haftalarda duymaya gitmiş miydiniz. Ben 7 haftalığım ve hala duyamadım😔
Ayseozmenucar Aslında ben kalp atışı yuksekse kız bebek efsanesını duydum 😅benım ki de yuksek çıkınca bır heves ettım. Rabbım once saglıklı versın cumlemize tabii
niydey Ben de 6+2 de kesik kesik duydum.Kalp atışı işe alakalı bir başlık görsem hemen yazıyorum .Haftaya net duyarım inşallah
AyGC Doktorlar kalp atışı ile cinsiyetin hiçbir ilgisi olmadığını söylüyorlar 🙄 ne gibi ilgisi olabilir ki hem 🤣 rabbim sağlıkla kavuştursun evlatlarımıza