Meltem95 evet ilk doğumumda böyleydi nstlerim dr sancılar var sıklaşırsa gelirsin demişti sonra ki günlerde 37 haftalıkken suyum geldi 30 saat aralıklı nst ye bağlandım sancı düzenli ve yüzler çıkmasına rağmen ne açılmam vardı ne de ağrı hissediyodum dr um bile çok şaşırmıştı 70 le doğuruyolar diye 🤷🏻♀️ Sonuç sezaryenle sonuçlandı şimdi ikinci gebelik bugünde 40 lardaydı sancım 60 ı 1 kere gördüğüm için biley demedi dr 💆🏻♀️