Merhaba arkadaşlar size bişey danışmak istiyorum 13+5 günlük hamileyim ve tansiyonum 3 haftadır çok yüksek çıkıyor kaç kez doktora gittim ters giden hiç bişey de yok herşeyime dikkat ediyorum hamur isi tatlı tuzlu şeylerden uzak duruyorum pilav makarna hiç yemiyorum günlük yürüyüş yapıyorum ama yine de düşmüyor yaşayan veya önerisi olan var mı ve gün içinde kalbim cikicakmis gibi çok hızlı atıyor