Seviiim bana doktorun biri erkek diğeri kız diyor. Herkes bana senin ki erkek bence diyor. Benim de içime erkek gibi doğuyor. Ama bilemiyorum. Sağlıklı olsun da farketmez. 2 hafta sonra 16 haftalık oluyoruz. Gösterir belki anlarız kız mı erkek mi 😂😍😍🤲🏻