https://hizliresim.com/1ynVIL Canlarım beta değerim artıyor fakat düşük artıyor. Sat göre 5+2 yiz ama Dr büyük ihtimalle düşük ile atarsın dedi hiç umutlu konuşmuyor. 2 günde bir kan veriyorum takip ediliyor çok üzgünüm ya öyle ki madem öyle adet olayım bitsin moduna girdim her yerim delik deşik oldu zaten , büyük belirsizlikle bekliyorum 😔 ultrason fotoğrafını koydum orada ne var onu bile bilmiyorum