Ceydagulcemal bende 9. Hafta da şeker yüklemesi yapıldı 75 ml, kan tahlilinde şeker çıkmıştı. Açlık 75 tokluk ilk 1 saate 225 ikinci saatte 195 çıktı. Acil dahiliyeye yönlendirdi. Medikalpark a gidiyordum zaten hemen üst kata dahiliye doktoruna çıktım. Hemen aynı gün insülin başlattı. Günde 3 kere 4 doz kadar. Günde 7 kere şeker ölçümü yapıyoruz , cihazını aldık. Dahiliyeci ordan diyetisyen e gönderdi. Diyete de başladık. 6-7 kg verdim. Bebeğim sağlıklı Allahıma hamd şükürler olsun 🤲🏻 Şuan 13+4 haftalığız. İnsülin ile tokluk şekerim 120-100 gibi düşük rakamlar çıkıyor. Kuzenime tokluk şekeri 150 de sadece diyet vermişler, o Doğum yaptı geçen yıl aralıkta. Bebeği sağlıklı çok şükür. Hemen dahiliyeye git canım, büyük ihtimal sana sadece diyet verirler.