Seymanur33 yazılan yorumu göremedim silinmiş sizin cevap verdiğiniz yorum ama herkes istediği yaşta kendi tercihini yaşayabilir mesela ben okurken evlendim 4 yıllık okudum son sınıfta onbeş tatilde hamile kaldım hamile kaldığımda 21 yaşındaydım. İster okuruz ister evlenir çocuk yaparız bizim hayatımız sonuçta 😊