Bebeto Doğum sancısı dediğimiz şey rahmin adet sancısı gibi kasılması oluyor demi arkadaşlar?? Periyodik olarak gelen ağrılar.. sabah 5 ten beri bu şekilde ağrı kasılma yaşıyorum
Yenicicianne Bebeto evet ama ben anlamamıştım mesela ilk sancıları adet sancısına cok benziyodu gecmıyodu mesela ara ara gelmesi gibi bişey yoktu devam eden hafif adet agrısı gibi nişanım geldide öyle gitmiştim doktora
DndDin Bebeto kac dakıkaya bır gelıyor gidakıka tutun aynen benımde oyle ama düzenlı degıl suanlık 5dk ya bır gelmesı gerekıyor kasılmaların eger arası sıklastı ıse gözünüz aydın dogum baslayabılır .