icegul açıkcası ben sırt üstü yatılmaz denilenlere aldırış etmiyorum anne rahatsa bebekde rahattır diyorum normalde sola yatan biriyken en rahat ettiğim pozisyon düz yatma bebek sertleşiyor ve bu bariz gobegimi yamultan cinsten oluyor ama nefesimi kesmediği surece sorun olmuyor çünkü bazen ters durmuşum gibi kafam sisiyor gibi nefesim kesiliyor sertlestiginds ama çok normal duruma göre de şeklimi değiştiriyorum youtubeda Kaan kocatepe var Dr. Onun videosunda da yatış pozisyonuyla alakalı videosuna bakabilirsin bu illa sola yatma mevzusu bence boş ama tabi kilo bebeğin durumu vs de etkilidir bence anne nasıl rahatsa öyle olmalı yorgunlukta etken olabilir sertleşmeye ama tüm gün yatsan da o gene bi yerde toplasip sertleştiriyor karnını :)