Kızlar Bugün ikili test için gittik kan verdim ama sonuçları çıkmadı bebeğimin pozisyonu çok uygun olmadığı için vajinal bakıldı ense kalınlığı 3.5 gibi duruyor dedi başka bir doktora yönlendirdi doktorda en erken randevu 1 hafta sonrası bu durum başına gelen oldu mu